donderdag 24 maart 2011

Uw verhaal....


Deze weblog heb ik in het leven geroepen om..... Ja, waarom eigenlijk? Ik heb immers al een andere weblog? In eerste instantie heb ik hem gevuld met boekenlijsten uit mijn webwinkel. Nu is dat niet zo spannend. Inmiddels heb ik een idee. En mijn idee is uw verhaal.

Hebt u een verhaal over:
• een bijzonder boek
• een boek dat u zoekt, maar nergens meer kan vinden
• een boek dat bijzondere indruk op u gemaakt heeft
• een boek dat u nooit zal vergeten
• een oud boek
• een boek als erfstuk
• een boek……………………….. ja vul zelf maar verder in……
Mail uw verhaal naar Boekenstek (liefst met een foto erbij), en uw boek wordt na goedkeuren geplaatst op deze weblog. Ik ben benieuwd…..

Ik hoop de verhalen te labelen, zodat ze makkelijk terug te vinden zijn. En wie weet, komen er bijzondere dingen boven tafel (of van zolder). Uw verhaal, daar draait het om.

2 opmerkingen:

Zoeken in deze blog